Vážení rodiče,
z důvodu mimořádných opatření neproběhne pravidelná třídní schůzka prezenčně. Informace, které bychom probírali posílám mailem a zveřejňuji na webu škloly. Případné dotazy či připomínky mi posílejte mailem nebo telefonujte.
Děkuji za pochopení.
Program:
Ad 1.
od 1. 3. 2021, kdy byly usnesením vlády ČR uzavřeny všechny mateřské školy, zahajujeme distanční výuku pro předškolní děti.
▪ dětem budou zadávány pracovní úkoly formou hromadných mailů
V rámci distanční výuky bude probíhat hodnocení vypracovaných úkolů a to předáním vypracovaných úkolů učitelkám po otevření MŠ. Individuální informace k výchovně vzdělávacím činnostem předškolního vzdělávání dle RVP a potřeb rodičů dětí budou probíhat telefonickou formou – TELEFON: 739 169 108.
Informace k ošetřovnému od 1.3. 2021
Mateřská škola tiskopisy k ošetřovnému nevydává, ani nepotvrzuje - on-line tiskopis k uplatnění nároku na ošetřovné, vyplní žadatel – tj. pečující osoba, poté předloží svému zaměstnavateli, který jej předá po doplnění příslušných údajů místně příslušné OSSZ. Doporučuji rodičům zjistit si informace na portálu ČSSZ, je zde zveřejněna i vzorová vyplněná žádost.
Plánované akce druhého pololetí
Významná akce:
- Slavnostní rozloučení s předškoláky: květen, červen 2021
Veškeré akce organizované školou proběhnou dle aktuální epidemiologické situace.
Rodiče budou včas informováni v MŠ, na internetových stránkách školy, mailem.
Ad. 2.
Dle školské legislativy žádá rodič o odklad školní docházky v době zápisu dítěte k povinné školní docházce a svou žádost dokládá posouzením školského poradenského zařízení a odborného lékaře nebo klinického psychologa. Vyšetření školních zralostí probíhá v PPP Kroměříž. Rodiče, kteří budou žádat o odklad se musí telefonicky domluvit s učitelkami v MŠ, které vyplní dotazník. Následně si poradna dítě pozve s jedním rodičem. Vzhledem k aktuální epidemiologické situaci doporučujeme zákonným zástupcům, aby sledovali i aktuality na webových stránkách PPP, kde jsou uváděné informace o aktuálním provozu zařízení.
Ad.3
Informace z ředitelství ZŠ Sýpky
Příloha níže obsahuje informace ke Dni otevřených dveří v ZŠ Sýpky.
DEN-OTEVŘENÝCH-DVEŘÍ-2021-S1V1A4.jpg
Ad.4.
Podávání informací zákonným zástupcům probíhá za normálních okolností při předávání dětí, na nástěnkách, webových stránkách školy, telefonicky a formou konzultace po telefonické domluvě. Nyní formou hromadných mailů a prostřednictvím webových stránek školy.
Ad.5
Připomínám rodičům, že do konce března musí odevzdat administrativu k příměstským táborům.
Další informace:
Stravu na 1., 2. a 3.turnus letošních příměstských táborů budeme zajišťovat u firmy Helemik Postoupky. Děti zaplatí 85 Kč na den, celkem tedy 425 Kč za týden. Strava obsahuje oběd a dvě svačinky.
Peníze za stravné zasílejte na účet číslo 1484096399/0800 během měsíce května a června. Koncem června musí být zaplacená zálohová faktura.
Do poznámky uveďte jméno a příjmení dítěte.
Dále budeme vybírat hotově na odměny 300 Kč za každý turnus. Seznamy s uvedenými částkami na zaplacení Vám zašlu koncem dubna.
Přeji všem rodičům v této těžké době hodně zdraví a sil.
Mgr. Hana Michová